Klacht RET.: tram rit van keizerswaard richting charlois van 20:56 uitgevallen op 11 december zonder te melden.

kkk

tram rit van keizerswaard richting charlois van 20:56 uitgevallen op 11 december zonder te melden. ik stond bij tramhalte grote hagen om de tram van 20;56 te nemen maar in de realtime app stond dat er 5 minuten vertraging was. daarna reed de tram de halte voorbij met geen dienst erop en moest ik zonder van te voren een melding te krijgen dat de rit is uitgevallen in de koud blijven staan met een baby om op de volgende tram te wachten. ik vind dit echt onmenselijk, omdat we afhankelijk zijn van de ret om na werk e.d. veilig naar huis te komen en niet voor niets van tevoren onze reizen plannen omdat het koud is, maar toch bleef ik met een baby 's avonds in de koud staan wachtende op een tram

dat de ret hun systeem beter beheren zodat men op de hoogte kan zijn dat er ritten zijn uitgevallen en niet zo lang in de koud moeten blijven staan op een andere tram

Ook een klacht indienen over RET.?