Klacht RET.: Verkeerde perron stoppen.

Klachtnummer
# 365299
Gebruiker
VPK
Datum
0 reacties

Details

Klacht

BOB 4 reed niet op tijd, kwam eerder en kwam niet bij de juiste perron staan en e erbij reed hij gewoon weg waardoor ik moest rennen om hem te stoppen. Gelukkig was stoplicht rood. Was BOB 4 van 9 mei zou om 06.38 komen, kwam 06.33 ik stond bij de juiste perron. Meneer vond dat ik hem moest groeten terwijl hij zag dat ik stond te wachten op de bus maar hij reed weg. Gaf aan dat hij op andere perron stopt. Doe dan jullie íets want het is niet de eerste keer dat de bussen niet op de juiste perron stopt. Vreselijk en niet normaal dot. Om de 2 weken neem ik een nachtbus om naar mijn werk te gaan en moet tussen beide perrons staan want ik weet niet waar ze gaan staan. Maar deze meneer had gewoon lef om weg te rijden.

Gewenste oplossing

Veranderd de bord van de ene perron naar de andere als ze steeds bij de ene stopt om verwarring te voorkomen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RET.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen