Klacht RET: Brutaal

Klachtnummer
# 363232
Gebruiker
Nataniël
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De buschauffeur van Bus nummer 1078
Buslijn 83 , Rit 21140 wilde mij niet laten in stappen en had nog een grote mond toen ik hem erop aanspraak erop vindt het heel jammer dat jullie zulke mensen hebben werken ik kwam netjes aanlopen zag hem bij de bus stop staan (keizerswaard) hij zat nog in zijn telefoon kom ik aan bij de bus stop wilt hij weg rijden ik kijk hem klop nog op het raam wilt hij nog weg rijden ik schreeuwen hij uiteindelijk gestopt spreek hem er op dat hij te lang op zijn telefoon zat en laat er achter is gekomen dat hij eigenlijk al lang moest vertrekken wilt hij mij boos aanspreken van heb geen tijd voor jouw is het niet netjes van zijn kant

Met vriendelijk groet,

Gideon noor
E-mailadres gideonnoor@live.nl

De oplossing

Dat hij er op wordt aan gesproken en dat ik excuses wordt aangeboden die heb ik namelijk nog niet gehad dank u wel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RET hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RET?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen