Klacht RET: Metro lijn A zeer slecht geworden

Klachtnummer
# 526052
Gebruiker
Koos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Lezer,

Ik ben in Ommoord gaan wonen mede omdat er een goede metro verbinding was en dan met de nadruk op WAS. De goede verbinding is sinds enkele weken erg slecht geworden. De RET heeft een pendel lijntje ingesteld vanaf de Binnenhof naar het Graskruid. Dit is een beslissing die de metro lijn A volledig naar de knoppen heeft geholpen
De lijnen sluiten heel slecht op elkaar aan en je staat te wachten tot je wortel schiet. Ik vind dit een botte bezuiniging en geheel niet klant vriendelijk. IK hoop dan ook dat de RET zo snel mogelijk de A lijn gewoon laat rijden zoals hij bedoeld is.

De oplossing

Metro lijn A weer herstellen

0 reacties

Ook een klacht indienen over RET?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen