Klacht RET: Metro vertrekt bijna iedere dag te vroeg

Klachtnummer
# 261719
Gebruiker
Jenny 't hoen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen maandag vertrok de metro te vroeg waardoor ik 20 min moest wachten en vandaag wederom hetzelfde.

De oplossing

Die had ik al gegeven door op tijd te vertrekken maar met die klacht is blijkbaar niet gedaan 😡

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RET hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RET?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen