Klacht RET: Sloomheid en plagerij RET

Ashaana

Beste RET personeel,
Mijn klacht: Tram 8 van Oostkousdijk naar Rotterdam Centraal van 08:50, (2 min laat). Vanaf de brug naar Halte Euromast: 5 min stil gestaan ivm verkeer). De bestuurder reed erg sloom wat ook bij andere reizigers irritatie opwekte.
Halte Kruisplein: aankomst 09:08 (ruim 20 minuten over de reis). De tram reed mij voorlangs en ik gebaar vriendelijk dat bestuurder wel ietsje mag doorrijden. Nou, dat vind hij volgens mij niet zo leuk. Hij kijkt mij heel boos en geirriteerd aan en stopt de tram direct voor mijn neus, 2 seconden!! Hij wist dat ik op die plek geen kant uit kon dan rechtsaf oversteken, gewoon duidelijk om te pesten dus. Alle verkeer en 1 tram op de kruising ook geblokkeerd. ik gebaar hem of hij wil doorrijden maar meneer zat te lachen en bleef toch nog eventjes staan tot dat ik de move maakte achter de tram langs te lopen. Dit kan toch gewoon echt niet?! EN omdat ik zo eerlijk ben, vertel ik ook dat ik op dat moment mijn middelvinger naar hem uitstak..

Ik begrijp dat velen geen keus hebben met werk tegenwoordig en dat het misschien ook niet met plezier wordt gedaan. Maar dit gaat echt te ver!! Dit is toch geen mentaliteit van de RET. Uw personeel zou wat meer open moeten staan voor positieve kritiek. De meesten beetje uit hun neus te vreten! Weten vaak ook niet met de juiste info te helpen. Jammer RET is erg achteruit gegaan en helaas alleen maar duurder!

Wij vinden dat RET hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!