Klacht RET: Tweemaal voorbij gereden door de bus

Daniqueexx

Elke ochtend heb ik bus 184 naar Zuidplein van 08.36. Vanmorgen stond ik netjes bij de bushalte te wachten toen de bus aan kwam rijden. Tot mijn verbazing reed de bus gewoon langs zonder te stoppen voor de bushalte. De buschauffeur zag mij duidelijk staan want ze keek mij nog na. Na een kwartier wachten nam ik maar de volgende bus. Ik stond netjes op toen ik de bus van ver al aan zag komen rijden. Ook dit maal reed de bus mij voorbij. En ook nu keek de buschauffeur mij na, dus hij heeft mij duidelijk gezien. Gelukkig is driemaal scheepsrecht en de derde keer stopte de buschauffeur wel voor mij bij de bushalte. Uiteindelijk heb ik een half uur moeten wachten, waardoor ik ruim een half uur te laat kwam op mijn werk. Ik vind het belachelijk dat tweemaal de buschauffeur mij heeft zien staan, maar dat zij mij zo voorbij zijn gereden.

Ik zou graag een excuses willen dat ik een half uur in de kou heb moeten wachten omdat de bus mij tweemaal voorbij reed.

Wij vinden dat RET hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!