Klacht Retailheaven: Geen terugbetaling na annulering binnen 3x wettelijke termijn (90) dagen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 73940
Gebruiker
MJ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een half jaar geleden een tablet besteld bij deze webshop; na 3 maanden nog niet geleverd. Op vraag of geleverd kan worden voor een bepaalde datum geeft Retailheaven in een mail aan dat annuleren mag als er niet geleverd is 60 dagen na het bestellen.
Onze annulering is inmiddels 3 maanden geleden en er is nog niks terugbetaald .
Op het moment dat je als klant voor je recht opkomt (geen onvertogen woord in mail of brief!) wordt niet meer op emails en telefoon gereageerd.
Retailheaven hanteert verschillende categorieën van klanten getuige citaat uit Retailheaven nieuwsbrief: ”…in ieder geval de loayle klanten eerst en dan de vriendelijkste klanten hun tegoed gaan krijgen....die klanten die niet zo vriendelijk zijn of waren en de degenen die ons dreigden met incassos en aangiftes voor oplichting bij de Politie komen daarna aan de beurt” einde citaat.
Retailheaven bepaalt aan wie en wanneer terugbetaald wordt. Wie zoet is krijgt lekkers wie voor zijn rechten opkomt krijgt niks.

De oplossing

Directe terugbetaling bedrag dat na annulering product en na verstrijken van 3 maal de wettelijke termijn voor terugbetalen nog niet is gebeurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Retailheaven is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    MJ
    Datum
    Retailheaven heeft niet gereageerd. Ipv dat Retailheaven zelf voor een oplossing zorgt, wordt in de Retailheaven nieuwsbrief melding gemaakt dat elke gedupeerde zelf het verlies maar moet nemen want het gaat "toch maar over (een paar) honderd euro". Onbegrijpelijk in welk universum deze persoon leeft.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Retailheaven?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen