Klacht Retro games 3010: Geld klopperij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 311132
Gebruiker
J.d.h
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte retro games.
Ik heb nog nooit van jullie gehoord totdat er geld afgeschreven werd waar ik helaas te laat achter kwam. Ik heb een abbonoment lopen bij tmobile. Bevalt me prima. Alleen nu is het geval geweest dat ik perongeluk ooit ergens op geklikt heb waardoor ik aan jullie enorme bedragen heb betaald. Ik heb hier nooit voor getekend of ben hier nooit bewust accord mee gegaan. Toen kwam ik dan ook laat achter. Ik heb nooit gebruik gemaakt van retro games en heb dit ook nooit gezien in mijn beeld. Ik ben destijds naar t mobile geweest en die vertelde dat het retro games is die geld afschrijft via t mobile. Nu heb ik eerder een brief geschreven maar niks van gehoord. Ik vind het nog al wat 7.50 ongeveer was het uit me hoofd in de week !! Uiteindelijk heb ik heel veel geld betaald aan jullie. Ik vind dit echt schandalig voor woorden.

De oplossing

Ik wil het geld terug wat ik aan jullie heb betaald. Ben echt geschrokken van het feit dat jullie zoveel geld afschrijven zonder dat het nodig is.
Mvg j.horsting

1 reactie

  1. Auteur
    Retro games 3010
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Horsting,

    In antwoord op uw mail het volgende;

    U bent op 15/07/2017 lid geworden van de dienst RetroGames door de volgende games te bestellen; Munch Man en Flappy Bird. U bent akkoord gegaan met de voorwaarden de dienst door deze te accepteren. U heeft uw telefoonnummer in moeten geven en op akkoord moeten klikken voor de dienst zou starten. Wij zullen u niet crediteren, aangezien de dienst vrijwillig is aangegaan.

    Op 18/03/2018 bent u afgemeld voor de dienst.

    Voor een blokkade verwijzen wij u naar www.payinfo.nl.

    Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact met ons op via customercare@mobster.ltd.cy.

    Met vriendelijke groet,
    Mobster Customercare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.d.h
Datum
Uiteindelijke oplossing
schandalig zijn jullie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Retro games 3010?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen