Klacht Retrofurnish.com: Levering van stock item, stoelen, blijft uit. Op de site staat dat de stoelen op voorraad zijn. Gebeld, maar krijg voicemail.

Klachtnummer
# 180172
Gebruiker
Manonruijgrok
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook na het sturen van een mail krijg ik geen antwoord op de leverdatum.
Na enkele dagen algemene mail dat er wat problemen zijn met de originele makers.

De oplossing

levering binnen een week of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Retrofurnish.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Retrofurnish.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen