Wij vinden dat Retrofurnish.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Retrofurnish.com: Opgelicht
Details
Klacht
Twee maanden geleden heb ik twee stoelen besteld bij retrofurnish. Inmiddels heb ik deze nog niet ontvangen en komen ze pas in december, maar dit lijkt mij onmogelijk. Ik heb namelijk via het adres een telefoonnummer gevonden van het bedrijf waar zij mee verbonden hadden moeten zijn. Echter is het zo dat zij met dit bedrijf gebroken hebben en nooit meer iets van zich hebben laten horen. Het lijkt mij dus dat dit bedrijf failliet is en/of ik opgelicht ben omdat mijn geld is afgeschreven.Ik zou graag mijn geld terug krijgen of mijn stoelen binnen een maand krijgen.
Gewenste oplossing
Mijn geld terug of mijn stoelen binnen een maand in huis.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.