Klacht Retrofurnish.com: Retrofurnish levert niet en reageert niet

Klachtnummer
# 191028
Gebruiker
Gerald
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 mei 2016 , acht stoelen besteld voor een totaalbedrag van € 385,84 die uit voorrad leverbaar zouden zijn. VIJF maanden later nog geen levering en herhaalde mails over en weer, met als excuses "due to some further delay during the sea transport of your goods" en later weer "Some recent developments concerning the legality of selling design reproductions" . Nu wordt helemaal niet meer gereageerd op onze mails en brieven van de ingeschakelde juristen van onze rechtsbijstand. Kortom hetzelfde verhaal als vele anderen al gemeld hebben.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Retrofurnish.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Retrofurnish.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen