Klacht Retrofurnish.com: slechte stoel, geen service

Klachtnummer
# 149459
Gebruiker
Kees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Stoel van ruim 600€ besteld op 27/04/15 en pas begin juli ontvangen met slechte haakjes van de spanbanden. tijdje aangekeken en geprobeerd maar werkte echt niet en kon niet normaal zitten. Op 16-08-2015 1e mail gestuurd met klacht.
Geprobeerd op te (laten) lossen, maar weinig medewerking gehad. Ruim 5 maanden gewacht omdat men het wilde oplossen en niet het product wilde komen ophalen.
Na 10 tal mails en vragen /eisen dat ze de stoel komen ophalen omdat ik er niet in kan zitten komt er na 5 maanden komt het verkeerde onderdeel!!!
Ik ben helemaal klaar met dit bedrijf, ik wil mijn geld terug en de stoel mijn huis uit!
Ze verschuilen zich achter de algemene voorwaarden dat ze 1jaar de tijd hebben om probleem op te lossen!

De oplossing

Ik wil dat Retrofurnish de stoel komt ophalen en mijn geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Retrofurnish.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Retrofurnish.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen