Klacht Return casuals: Mijn klacht over de kwaliteit van een gekochte broek werd niet in behandeling genomen.

Akkelien

Ik heb op 19 november 2012 een broek gekocht bij Return Casuals te Breda aan de Ginnekenstraat 123. Na twee keer dragen en één keer wassen op 30 graden en drogen aan de waslijn zag ik dat er zowel voor als achter op de broek op meerdere plekken witte vage lijnen verschenen. Ik was bang dat dit erger zou worden dus ben op 1 december 2012 terug gegaan om mijn klacht in te dienen. Meneer zei dat dit door het materiaal kwam en dat dit normaal was. Hij zei dat het logisch was dat een broek slijt na dragen. Ik heb hier op gereageerd dat ik snap dat broeken slijten, maar niet na zo'n korte tijd. Daarnaast gaf hij nog een voorbeeld over zijn kinderen, deze zouden ook zulke broeken dragen maar die hebben geen slijtage. Dit is tegenstrijdig met wat hij eerst zei. Ik vroeg waarom hij tegenstrijdig sprak. Hij zei: 'het maakt mij niet uit dat ik tegenstrijdig praat, ik help je niet en daar blijf ik bij. Ik help niet bij klachten'. Ik snapte het niet, en heb gezegd dat ik hier werk van zou maken.

Wij vinden dat Return casuals hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Return casuals?