Klacht Reus sanitair.nl: Offerte

Klachtnummer
# 130171
Gebruiker
Fer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Reus-online offerte aanvraag gedaan ,staat heel mooi op hun site dat direct een
offerte word uitgebracht, heb een afspraak staan voor Maandag om 8.30 word ik vrijdag middag dus weekend ervoor gebeld dat er een dubbel afspraak is gemaakt?? ok kan gebeuren wanneer dan?? Na veel heen en weer kon toevallig een collega dezelfde vrijdag later in de middag komen, ik zou de offerte de volgende dag op de mail hebben!!
Nu Bijna een week verder niks gezien gehoord na velen malen bellen dezelfde antwoord
U word gebeld! Dit bedrijf heeft geen werk nodig, ze hebben zat werk ,denk daarom dat je zo dan word behandelt!!

De oplossing

gewoon een simpel offerte.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reus sanitair.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reus sanitair.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen