Wij vinden dat Reviva hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Reviva: bezorger is niet langsgeweest.
Details
Klacht
Reviva bezorger belde (waarschijnlijk) om aan te geven dat hij/zij er bijna zou zijn. Op dat moment kon ik telefoon niet aannemen. 1 minuut later bel ik het gemiste nummer op, waaruit bleek dat dit Reviva was (kreeg en bandje). Op het zelfde moment krijg ik een mail binnen dat ik niet thuis was om het pakket aan te nemen. Dit terwijl ik samen met mijn zoon gewoon thuis was.De Reviva bezorger is er vanuit gegaan dat er niemand was, omdat ik even mijn telefoon niet kon aannemen. Ik ben 3 uur lang thuis gebleven en had het pakket nodig als cadeau....
Als je niet kunt opnemen zou de koerier altijd alsnog naar het huis moeten komen. Een mail met daarin de mededeling dat ik niet thuis en gaat er bij mij echt niet in als ik op dat moment gewoon aanwezig ben thuis.
Gewenste oplossing
Service verbeteren. Ook bij niet aannemen telefoon bezorgpoging doen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.