Klacht Reviva: Bezorger te laat en slechte klantservice

Klachtnummer
# 344565
Gebruiker
I.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had mijn bestelling gepland voor vandaag tussen 09:00 en 14:00 uur, omdat ik in de middag moest werken. Vandaag kreeg ik een sms met dat mijn bestelling tussen 12:25-14:00 geleverd zou worden. Je zou denken genoeg tijd om de bestelling af te leveren, maar om 14:00 uur had ik nog ik gehoord of ontvangen. Om 14:15 uur besloot ik om de klantenservice te bellen om de status van mijn bestelling op te vragen. De dame aan de telefoon gaf aan dat de bezorger onderweg is en dat hij vertraagd is door het verkeer. Kan gebeuren vond ik niet erg. Om 15:00 uur belt de koerier mij om aan te geven dat hij er bijna is. Er wordt bij mij aangebeld en de koerier zegt dat ik naar beneden moet komen, omdat zijn busje op de stoep staat. Een super raar reden om het pakket niet af te leveren. Ik benoem dat ik op de eerste verdieping woon en het mij niet lukt om meteen naar beneden te komen. Er kwam geen reactie op mijn antwoord. Blijkbaar is de koerier gewoon weggereden. Super onbeschoft. Na tien minuten te hebben gewacht bel ik de koerier, maar hij nam niet op. Vervolgens bel ik de klantenservice om dit aan te geven. Vraagt de dame mij aan de telefoon “Hoeveel kilometer lang is uw galerij dat u niet naar beneden wilt lopen?”. Nou met zo een vraag maak je een klant super boos! Slechtste bezorg ervaring ooit! Snap ook niet waarom Tele2 met Reviva samenwerkt!

Gewenste oplossing

Nou ik verwacht niet veel meer van Reviva.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reviva hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reviva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen