Wij vinden dat Reviva hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Reviva: Makkelijk geld verdienen zo.
Details
Klacht
Geachte reviva klantenservice,Ik vind dit een hele vreemde manier van omgang met klanten van jullie.
De bestelling die jullie bij mij zouden moeten bezorgen betreft een verjaardagskado.
Ik weet niet dat jullie na twee bezorgpogingen de bestelling annuleren, als dit zo is dan zou ik dit in de toekomst wat beter aangeven.
Sterker nog waaruit moet blijken dat jullie daadwerkelijk twee maal aan mijn deur hebben gestaan.
Het is wel erg makkelijk om te zeggen dat er twee pogingen zijn gedaan, maar dan zou u niet op uw kaartje neerzetten dat ik zelf een nieuwe afspraak moet inplannen, waarom zou een bezorger (alleen al voor bewijs) geen tweede kaart door de brievenbus gooien met daarop de informatie die ik heb moeten opvragen via mijn mail gisteren.
Het feit dat als ik na jullie eerste (en volgens mij jullie enige) keer dat jullie aan mijn deur stonden een kaartje VOOR mijn voordeur op de grond achter hebben gelaten, met daarop een ordernummer waarvan ik ook niet van tevoren weet dat ik een gedeelte op jullie site moet invoeren om überhaupt een nieuwe afspraak te kunnen maken met jullie, is niet mijn fout, ook niet de fout van de vrienden die via jullie iets bij mij wilden laten bezorgen, dat is volledig jullie fout.
Jullie strijken waarschijnlijk heel wat geld op met het eenmaal kijken of een artikel bezorgd kan worden, en daarna strijken jullie het geld op en is het jammer voor een betalende klant, onder het mom dat jullie tweemaal aan de deur hebben gestaan.
Bewijs mij maar dat jullie twee maal aan mijn deur hebben gestaan, en dan kunnen jullie je bezorging annuleren (omdat ik dit nu weet) maar tot die tijd horen jullie te doen waar jullie voor betaald zijn, ik ben het hele weekend thuis dus in afwachting van jullie tweede bezorging.
Vrgr
Edwin
Gewenste oplossing
Ik wil dat dit bedrijf gaat doen waarvoor het betaald is namelijk op een normale manier een pakketje bezorgen, en je niet achter allerlei ...smoesjes verschuilen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.