Klacht Reviva: Niet houden aan leveringsafspraken

Klachtnummer
# 315841
Gebruiker
PE Kulche
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb deze week al enkele uren in de wacht gehangen bij Tele2 en Reviva omdat dit koeriersbedrijf van Tele2 mijn iPhone X 'kwijt' is. Ook twee dagen voor niks thuis zitten wachten. Heb wel al betaald.. Reviva: maak de mooie beloften op je website eens waar...

Gewenste oplossing

Ik wil de door mij bestelde en al (aan)betaalde iPhone X ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reviva hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reviva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen