Klacht Reviva: Niet houden aan leveringsafspraken

Klachtnummer
# 315841
Gebruiker
PE Kulche
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb deze week al enkele uren in de wacht gehangen bij Tele2 en Reviva omdat dit koeriersbedrijf van Tele2 mijn iPhone X 'kwijt' is. Ook twee dagen voor niks thuis zitten wachten. Heb wel al betaald.. Reviva: maak de mooie beloften op je website eens waar...

De oplossing

Ik wil de door mij bestelde en al (aan)betaalde iPhone X ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reviva hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reviva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen