Wij vinden dat Reviva hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Reviva: Problemen veroorzaakt door reviva schuiven ze af op hun klanten
Details
Klacht
Beste reviva klantenservice,Maar dan begrijp ik toch echt een ding niet.
Waarom vragen jullie mij, met het kaartje dan om een nieuwe afspraak te maken, als jullie toch al van plan zijn om onaangekondigd een tweede bezorgpoging te doen.
Sterker nog, op dat kaartje staat een zin te lezen die je zou informeren DAT jullie een tweede poging zouden doen , en dat je daarover een mail zou krijgen, waarom is deze niet aangevinkt dan?
Dus kortom: bij de eerste bezorgpoging geven jullie meerdere malen verkeerde informatie aan, jullie beweren twee bezorgpogingen te doen (de tweede volledig onaangekondigd), dat geven jullie pas aan NA de tweede vermoedelijke poging, en nu moet de klant maar op de blaren zitten.
Het valt ook weinig op dat het internet vol staat met klachten over jullie bezorgservice, die veelal hetzelfde probleem als deze omschrijven.
Nogmaals bewijs mij maar dat jullie überhaupt een tweede keer aan mijn deur hebben gestaan en dan gaan wij kijken wat ik of mijn vrienden moeten doen om dit op te lossen.
Maar met deze loze of niet verstrekte informatie, en een kaartje die NIET in mijn brievenbus maar in een plantenbak naast mijn voordeur achtergelaten, waarop ook tegenstrijdige informatie staat vermeld, daar kan ik niets mee.
Vrgr
Edwin
Gewenste oplossing
Nogmaals dat dit bedrijf nu eens een keer gaan doen waarvoor ze al veel geld voor hebben ontvangen, en je niet gaan verschuilen achter niet aangegeven regeltjes, of je eigen aangegeven beloftes niet nakomen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.