Klacht Reviva: Reviva ( pakketdienst ) onbetrouwbaar

2 dagen thuisgebleven om een pakketje in ontvangst te kunnen nemen ondanks meerdere toezeggingen en bevestiging mails toch voor niks thuis gebleven. De eerste dag niks gehoord en gezien dus in de avond gebeld en het zou de dag daarop zijn. Oké weer thuis gebleven en om nu eens slim te wezen heb ik ze 1 uur van tevoren gebeld of het nog in orde was... Ja hoor zei de medewerker geen probleem want de bezorger is onderweg..... 10 minuten later een SMS voor het maken van een nieuwe afspraak en ik dacht het zal toch niet waar zijn.... En in eens gaat de telefoon met een medewerker van reviva aan de lijn en heel koel zakelijk verteld hij mij dat de bezorging niet door kan gaan zonder opgave van reden. Kortom een vreselijke irritante man met geen gevoel voor medemensen. Hierop bel ik maar weer reviva voor uitleg maar helaas er zit niks anders op dan nieuwe afspraak maken en hopen dat ze er zin in hebben.
Kortom als ik een bedrijf zou hebben die iets voor mij moet afleveren ga zeker niet in zee met reviva ( tip voor Tele 2.).
Onbegrijpelijk dat dit nog anno 2018 kan voorkomen.... Hun motto is dan ook vandaag besteld is hopenlijk volgende maand in huis of anders gemakkelijker kunnen we het niet maken maar wel lastiger en ingewikkelder.

Compensatie voor 2 vrije dagen, belkosten, mijn gevoel wegnemen dat je alleen maar een nummertje bent!

Wij vinden dat Reviva hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Reviva?