Klacht Reviva: Telefoon zoek

Klachtnummer
# 456475
Gebruiker
Gebruiker1541716674
Datum
0 reacties

Details

Klacht



Datum: 17-06-20 14:46 (GMT+01:00)

Aan: info@reviva.nl

Onderwerp: FW: Officieele klacht  / bestelnummer KPN 20060536640763-1






Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.





Inzake: officieele klacht / Marcel Imanse, bestelnummer KPN 20060536640763-1.



Geachte heer, mevrouw,


Tot op heden heb ik nog steeds niet mijn nieuwe mobiel (met nieuw abonnement) die ik via KPN heb besteld.  Het gaat om de gsm Samsung Galaxy S20 Ultra 5G Cosmic Black.


Wat is er toch allemaal aan de hand?????!!!!


bevestiging binnen van KPN vd bestelling van nieuwe telefoon met nieuw abonnement per mailvervolgens mail van KPN binnen dat ik middels hun Mijnbestelling (een link van KPN) een bezorgmoment kan kiezen. Dit heb ik gedaan voor bezorgdag zondag 7/6/2020.krijg vervolgens een sms van KPN 6/6/2020 dat de telefoon op zondag 7/6/2020 wordt geleverd middels koerier tussen 13.15u en 17.30u.nogmaals 6/6/2020 een sms van KPN dat ik bij bezorging mijn bankpas en paspoort gereed moet houden.het is inmiddels zondag 7/6/2020. Ik ben hele dag thuis, bel staat aan, alles is klaargelegd (bankpas, paspoort). Ik krijg een sms van Reviva op zondag 7/6/2020 om 14.07u dat de koerier ongeveer over 21min er is en dat hij/zij dan aanbelt.Ik wacht niemand belt....niemand aan de deur geweest. Ik kijk terug op de cam.....koerier komt om 14.17u voor ons in de straat maar komt niet naar mijn huis, belt niet aan en rijdt weer verder.Ik Reviva gebeld
Zegt we plannen een nieuwe afspraak voor bezorging in dit zou dinsdagavond tussen 18u-21u zijn. Dit werd gecanceld door Reviva. Ik weer bellen met Reviva. Telefoon is manco werd er gezegd is nooit bij ons binnengekomen van KPN???!!! Maar er is inmiddels wel een geldbedrag van € 264,- bij mijn afgeschreven...terwijl er niets getekend is.....dit is FRAUDE van de medewerker/koerier!!!! Heeft de koerier de telefoon gestolen ??!! Of net daarvoor in het logistieke traject bij jullie....hoe kan dat?? De telefoon is wel bij jullie aangeleverd zegt KPN anders was er ook geen afspraak gemaakt en was de koerier ook niet voor komen rijden bij mij.KPN gebeld zegt...bestelproces is afgerond. Telefoon alles is geleverd. Ik zeg NEE niets is geregeld heb nergens voor getekend....niemand aan de deur geweest, heb geen bankpas moeten overleggen, geen pintransactie gedaan, heb geen contract en geen kredietovereenkomst getekend. Reviva waar is de telefoon?

Gewenste oplossing

Waar is de telefoon gebleven? Hoe kan het dat is doorgegeven door jullie aan kpn dat bestelproces afgerond is? Er is niets getekend!!!
Lever mij de telefoon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reviva hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reviva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen