Klacht Revotaxi: Toegezegde taxi komt niet; telefonisch onbereikbaar; geen reaktie op aangetekende brief

Anoniem

voor onze reis op 8 okt. 2012 met Revotaxi op 3 (of 4) oktober 2012 overeengekomen ons van Halsteren naar eerste trein van 5.30 uur in Bergen op Zoom te brengen. Gesproken met Koen .Die zei 5.10.uur er te zullen zijn; taxi kwam op 8 oktober niet. Op die morgen 3 keer gebeld naartelefoonnummers die op het overhandigde kaartje staan. Er werd niet opgenomen! Buurman wakker gebeld; deze bracht ons uiteindelijk dan maar.
Vervolgens op 18-10-12 klachtenformulier opgehaald en aangetekend verstuurd naar manager Verbaarendse .Ik had geen eisen geformuleerd, maar heb niets van het taxibedrijf Revotaxi vernomen.(andere contactgegevens: Stationsplein 15_15A Bergen op Zoom 4611BX Bergen op Zoom fax 0164265500 Email info@revotaxi.nl internet www.revotaxi.nl Tel.op kaartje 0164_252000 en 0164_246000)
Mijn eis: euro 7.50 voor kosten aangetekende formulier en 2x euro 25.00 voor bloem voor buurman en voor mijzelf als genoegdoening .Kunt u mij hierbij helpen ?Met dank R.v B; Consumenbond-lidnr.01015699

Wij vinden dat Revotaxi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Revotaxi?