Klacht Rexbo: Rexbo levert betaalde artikelen niet

Klachtnummer
# 263266
Gebruiker
Merel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn partner heeft op 28.4.2017 een artikel besteld en betaald via Rexbo.nl.

Omdat de track-and-trace melding telkens bleef staan op "At parcel delivery centre. Contents checked for damage." heeft hij via mailadres 'bestelling@rexbo.nl' gevraagd wat er aan de hand is. Rexbo reageert telkens met verwijzing naar de DPD (Deutsche Pakketdienst).

Een patstelling. Het lijkt erop dat het artikel nooit ontvangen en dat hij zijn geld kwijt is.

Volgens recensies op Trustpilot (https://www.trustpilot.com/review/rexbo.eu) is er veel mis met dit bedrijf.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rexbo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rexbo?