Wij vinden dat Rexbo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Rexbo: Rexbo levert betaalde artikelen niet
Details
Klacht
Mijn partner heeft op 28.4.2017 een artikel besteld en betaald via Rexbo.nl.Omdat de track-and-trace melding telkens bleef staan op "At parcel delivery centre. Contents checked for damage." heeft hij via mailadres 'bestelling@rexbo.nl' gevraagd wat er aan de hand is. Rexbo reageert telkens met verwijzing naar de DPD (Deutsche Pakketdienst).
Een patstelling. Het lijkt erop dat het artikel nooit ontvangen en dat hij zijn geld kwijt is.
Volgens recensies op Trustpilot (https://www.trustpilot.com/review/rexbo.eu) is er veel mis met dit bedrijf.
Gewenste oplossing
Geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.