Klacht Riboglas: onvolledige informatie, constant uitgestelde beloftes, onvriendelijke klantenservice

Gabriel

Ik ben eergisteren (maandag 7 april) door mijn ruit gegaan. Ik ben meteen naar de website van glas.nl gegaan om een nieuw ruit te bestellen. klantenservice zei dat ik de volgende dag om 6 uur voor 165 euro een nieuw ruit krijg. ik heb gemeld dat het op de 3de verdieping is. ik zou worden gebeld door riboglas 015-212 64 22 voor hoelaat ze komen. Dit is dus niet gebeurd en moest ik er zelf achteraan. ik werd gevraagt om foto's te sturen naar info@riboglas.nl en dan zouden ze me kunnen vertellen hoe en wat. maar ook hierop geen antwoord. dus belde ik ze gisteren weer en zouden ze langskomen maar is ook niet gebeurd. vandaag heb ik ze weer opgebeld en krijg ik heel onvriendelijk te horen dat ik moet wachten op een offerte en dat het zo een 600 euro gaat kosten omdat er nog een steiger moet worden gebouwd en andere onzin. die offerte heb ik ook nog steeds niet binnen en de meneer hing de telefoon op voordat ik was uitgepraat. nu ben ik nog steeds aan het wachten op antwoord.

Eerlijke en transparante informatie,
hun beloftes van 1 dag service na te komen,
geen onverwachtse kosten,
en alsjeblieft een nieuw ruit

Wij vinden dat Riboglas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Riboglas?