Klacht Ricaud.com: Aanmaning met juridische stappen terwijl ik NOOIT een brief heb ontvangen voor betaling

Daphne van hoof

Ik heb vorige week contact gehad met de klantenservice omdat ik een boete heb ontvangen waarover ik nooit eerder bericht heb gehad. Ik betaal mijn bestellingen altijd optijd en ben ook erg geschrokken van het bedrag en dat er een advocaat zal worden ingeschakeld als ik niet voor het eind v/d week betaal.

Daarom heb ik meteen het bedrag van €66 overgemaakt om verdere moeilijkheden te voorkomen. Echter is de €30 euro boete onterecht!!! Ik heb meteen contact opgenomen met de klantenservice en daar gesproken met Aurelie die het bedrag in mindering heeft gebracht echter had ik het totaalbedrag van €66 al overgemaakt.Toen ik vroeg of ze mij het resterende bedrag van €30 euro dan wilde overmaken zei ze dat het niet meer mogelijk was. Dus ik hoef het niet te betalen maar als ik het wel heb betaald krijg ik het niet meer terug?!?!?!

Omdat mij is toegezegd dat ik het bedrag niet hoef te betalen zou ik deze graag terug ontvangen. Sowieso omdat ik nooit eerder een brief heb ontvangen met een boete, achteraf had ik het bedrag nooit moeten betalen echter ben ik zo geschrokken van de brief dat ik verdere problemen wilde voorkomen op korte termijn.

Zoals Aurelie aan de klantenservice heeft beloofd het bedrag terug betaald krijgen. Ik heb 30 euro teveel overgemaakt en onterecht betaalt, ik wil dit bedrag graag terug ontvangen zoals mij is toegezegd echter reageert niemand op mijn klacht die ik heb ingediend vorige week. Zo'n groot bedrijf en dan klanten op deze manier negeren en onterecht boetes geven, ik vind het oplichterij!

Wij vinden dat Ricaud.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?