Klacht Ricaud.com: Meerdere keren pakket teruggestuurd en toch moeten betalen

Klachtnummer
# 118439
Gebruiker
Marianne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb spullen besteld voor 49,00 en geheel teruggestuurd.Porto betaald,kreeg een week later weer pakket aangeboden in andere doos,weer teruggestuurd via post nl.boze emails gestuurd en kreeg na bijna twee maanden 1x Porto kosten terug gestort.vervolgens krijg ik brief dat ik maar enkele spullen terug had gestuurd en of ik 15,20 wil betalen.ze nemen telefoon niet op,en email adres is ook verdwenen.heb thuis twee bewijzen van terugsturen liggen.ook geven ze twee verschillende adressen op om iets terug te sturen.het klopt niet en ze doen erg moeilijk,heb alles teruggestuurd en NIETS GEHOUDEN.er valt niet te communiceren met dit bedrijf.

De oplossing

Dat ze me met rust laten en me geloven dat ik alles teruggestuurd heb en dus niet hoef te betalen voor iets wat ik niet ontvangen heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ricaud.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?