Klacht Rico Recreatie: Wordt geen garantie gegeven op een nieuw dasboardglas (ca €900,-)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 481537
Gebruiker
A.J. van Maanen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij aankoop 2e hands buscamper (1,5 jaar oud) , die eerst verhuurd werd door Rico Recreatie zelf, bleken barsten te zitten in het glas van het dashboard. Dit aangegeven bij het bedrijf, maar krijg nu geen contact meer. Wordt niet terug gebeld en ook op mail wordt niet geantwoord. Ik was zeer tevreden over het koopproces, maar de aftersales laat zeer te wensen over

De oplossing

Het dasboard repareren

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rico Recreatie is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

2 reacties

  1. Auteur
    A.J. van Maanen
    Datum
    Zoals verwacht, slechte service van Rico recreatie door niet op vragen en uitnodigingen te reageren
  2. Auteur
    A.J. van Maanen
    Datum
    Er slechte service van Rico-recreatie en erg onfatsoenlijk om nergens op te reageren (telefoon, email, aangetekende brieven)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.J. van Maanen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Is geen reclame voor Rico recreatie in Gieten en dat zal ik niet onder stoelen of banken steken
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rico Recreatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen