Klacht Ricon beveiliging: Firma die mensen oplicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 267859
Gebruiker
dingo5
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Te bizar voor woorden: Mijn oom is 70+ en zwaar ziek, werd gebeld en in de maling genomen door dit bedrijf. Gewoon in de maling genomen, hij had ja gezegd tegen een beveiliging?
Welke beveiliging, werkt niet.wilde gelijk erna opzeggen, maar volgens hun kon dit niet? Je hebt toch altijd 2 weken bedenk tijd? Bij hun niet.
Je zit gelijk vast aan een contract voor 5 jaar, a 29 euro per maand.
Eraf komen lukt nog niet, dus hulp van een ieder.
Mijn oom zit nu in een verzorgingstehuis, daar kan zoiets niet geplaatst worden en ook al zou hij overlijden moeten we door betalen???????
De afkoopsom is 1150 euro, die man heeft alleen aow, waar moet hij dat van betalen.
Dus pure oplichters, kijk uit en sluit niks bij ze af
Wij gingen zijn huis leeg maken en het alarm heeft 30 min staan loeien, een telefoontje of iets. Nee , alleen onze zakken vullen.
Ik heb toen gebeld, en toen werd er verteld , u bent al van september 2016 niet meer beveiligd????? maar wel iedere maand 29 euro incasseren. pfffffff
Hoe neem je oude mensen in de maling

De oplossing

Ontbinding van het contract en geld terug vanaf 2016 september

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ricon beveiliging hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dingo5
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets, gewoon 5 jaar door betalen, ook al zou mijn oom komen te overlijden. Moet een familielid het maar overnemen. Te gek voor woorden. Dus mensen, als dit bedrijf mocht bellen, ga NOOIT met ze in zee. Het zijn pure oplichters.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ricon beveiliging?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen