Opgelost door Riem en Zo: Ik krijg mijn bestelling niet bezorgt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 396773
Gebruiker
E. Herbonnet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Maandag 14 oktober 2010 portemonnee besteld via internet onder ordernummer 7675 bij Riemenzo. Tot nu toe niets vernomen. Telefonisch en per e-mail is deze firma niet bereikbaar. Bedrag is wel betaald en afgeschreven.

De oplossing

Zo snel mogelijk bestelling afleveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Riem en Zo is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    E. Herbonnet
    Datum
    Na de klacht geplaatst te hebben eindelijk bericht gekregen van Riem en Zo dat zij de bestelling zouden opsturen. Geen excuus of toelichting gekregen. Vreemd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Herbonnet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na de klacht kreeg ik direct een e-mail van Riem en Zo dat mijn bestelling onderweg was (wel heel toevallig). Riem en Zo was per e-mail en telefonisch niet bereikbaar.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Riem en Zo?