Klacht Rietveld Advocaten: Onrechtmatig toevoeging aanvragen bij de Raad voor Rechtsbijstand.

Langerobje

ONZE ervaring met advocaat Rietveld te Arnhem.
Wij waren toevoegingswaardig om gesubsidieerde rechtsbijstand te krijgen. We zijn woonachtig in Spanje en mijn vrouw is in april 2018 naar Nederland gegaan om te advocaat shoppen. Zij had een lijstje met advocatenkantoren gekregen van het juridisch loket. Op 12 april 2018 had ze een afspraak met Rietveld, gratis consult van 45 minuten, na het gesprek heeft mijn vrouw afgesproken dat ze het eerst zou overleggen met mij, haar man, bij terugkomst in Spanje, Dit was op 21 april 2018. Tot onze stomme verbazing heeft Rietveld de toevoeging, zonder onze toestemming zowel mondeling als schriftelijk aangevraagd, en dit al op 16 april 2018. Dit is toch te gek voor woorden. Al hadden we gewild, overleggen was al niet eens meer mogelijk. Dit is volgens mij misleidend, zonder enige opdracht van onze kant gewoon de toevoeging aanvragen. Vervolgens een jaar late waarin wij nooit niks gehoord hebben van Rietveld, in een mail via een andere advocaat een voorstel doen dat wij een opvolgingstoeslag zouden moeten gaan betalen van ruim 250€ ex de btw. Er was niet eens een overeenkomst Wij zitten nu met de gebakken peren door toedoen van Rietveld, omdat we geen nieuwe toevoeging kunnen krijgen omdat het jaarinkomen nu te hoog is. Als je telefonisch contact opneemt, wat mijn vrouw gedaan heeft, word de hoorn er in het gesprek opgegooid. Ik belde terug ,ze zei sorry daarover en vervolgens word in het verdergaande gesprek wederom de hoorn erop gesmeten.
Dus ben je op zoek naar een advocaat, geen Rietveld uit Arnhem nemen.
DIT IS ZUIVER WAT ONS GEBEURD EN OVERKOMEN IS,EN DUS ONZE SLECHTE ERVARIG MET DEZE ADVOCAAT.

Dat de toevoeging vrijgemaakt word en overgedragen word aan de advocaat van ONZE keuze.

Wij vinden dat Rietveld Advocaten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Langerobje
De klacht is nog helemaal niet opgelost. Sterker,we hebben vanaf april 2018,tot op moment van dit schrijven nog nooit iets gehoord van deze zichzelf voor onze zaak benoemde advocaat. Het probleem is alleen maar groter geworden,nu de Raad cd Rechtsbijstand geen nieuwe toevoeging met peiljaar 2016 wilt afgeven. Met dank aan Rietveld,in mijn ogen de slechtste en onbetrouwbaarste advocaat die wij ooit zijn tegengekomen.

Ook een klacht indienen over Rietveld Advocaten?