Klacht Rij-je-wijs: Afspraken niet nakomen

Jasper

Mijn dochter heeft al 14 maanden les bij deze rijschool en wel bij dhr. ********. Deze man presteert het om a. een uur te vroeg of te laat te komen en b. helemaal niet te komen zonder berichtje. Dit is al de hele rij opleiding zo. Mijn dochter komt met de trein vauit Amersfoort en wordt dan opgehaald in Hilversum. Echter is het regelmatig gebeurd dat deze man gewoon niet komt of vijf minuten van te voren appt dat hij niet kan.
Na lang aandringen en mails en apps was er op 12 september jl. een examen gepland, volgens dhr. ***** was ze zover, maar gezakt. Hij zei tegen mijn dochter, mijn vrouw en mij dat hij het direct weer aan zou gaan vragen. We zijn nu ruim drie maanden verder maar hij heeft nog steeds niets aangevraagd maar ik heb wel betaald. Vorige week kwam hij met diverse smoesjes en duizend excuses maar hij dot niets. Hij reageert niet op mails en belt mijn dochter niet om verder af te spreken. Schandalig!

Zo snel mogelijk een faalangstexamen plannen bij het CBR en zo niet dan een deel van mijn geld retour.
Eens fatsoen tonen naar mensen toe en mails beantwoorden.
Afspraken m.b.t. het bellen naar mijn dochter nakomen.

Rij-je-wijs is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Jasper
    Zeer onsportief van dhr. ******* om geen geld retour te geven. Na overleg met de politie heb ik besloten dit te laten rusten omdat het bedrag te laag is om een rechtszaak te beginnen. Procederen kost meer.
    Advies: Neem NOOIT rijles bij Rij Je Wijs en zeker niet bij dhr. *******. Deze rijschool is nergens bij aangesloten en probeer bij problemen je geld maar eens terug te krijgen.
    dhr. ******* is compleet gestoord!

Jasper

Ook een klacht indienen over Rij-je-wijs?