Klacht Rijbewijspoint nederland: Mijn zoon heeft een examengarantie afgenomen van 75 euro. Hij is gezakt maar moet 350 euro te betalen voor een herexamen

Anoniem

Wij hebben via Groupon een deal gekocht voor 10 rijlessen inclusief praktijkexamen en examengarantie bij Rijbewijspoint Nederland. Deze organisatie zoekt een rijschool voor je uit waar ze deze lessen onderbrengen (drive inn Den Haag). Na de 10 rijlessen heeft onze zoon 26 rijlessen afgenomen en heeft nu één keer afgereden. Helaas is hij gezakt. Hij was in de veronderstelling dat de examengarantie hem veel geld zou besparen in het traject naar het herexamen. Niets blijkt minder waar ondanks de belofte van rijbewijspoint nederland op hun website:
"Ons streven is dat je de eerste keer slaagt voor je auto rijbewijs. Mocht je onverhoopt je dag niet hebben kan je na aanvang van de rijopleiding in een jaar tijd gebruik maken van onze onbeperkte examengarantie. Wij betalen voor jouw de herexamens zodat je zelf honderden euro's kunt besparen en extra ruimte over hebt om de geadviseerde rijlessen te nemen. Onze zoon moet 350 euro te betalen voor 5 extra rijlessen en de kosten voor het herexamen. Hij heeft 75 euro betaald voor de examengarantie; maar krijgt er niets voor terug. Bij zijn rijschool kosten 5 lessen namelijk 150 euro en het herexamen 200 euro.
Ik heb hierover twee maal telefonisch contact gehad met rijbewijspoint (0900 6655666) maar men probeert mij steeds door te verwijzen naar de rijschool. Ik heb aangegeven dat ik van mening ben dat men zich niet aan de afspraak houdt. Daarna werd de hoorn op de haak gesmeten. Ik heb vandaag tevens een klacht ingediend bij rijbewijspoint nederland via hun website met het verzoek op korte termijn te reageren. Wij voelen ons bekocht. Graag horen wij van u of u deze mening deelt.

Helene van der Lans
Wijnberg 40
2716 PE ZOETERMEER
079 3621823

Wij vinden dat Rijbewijspoint nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rijbewijspoint nederland?