Klacht Rijnstate: Betreft verkeerd behandeling en diagnose en facturering

# 101929
So

Op 22 maart 2014 ben ik per ambulance naar het Rijnstate Ziekenhuis gebracht. Het ambulance personeel vond dat 'alles tussen mijn oren zat en dat ik me niet moest aanstellen. In het ziekenhuis moest ik zelf op eigen kracht van bed wisselen, de verpleegsters mochten mij niet helpen van de ambulance personeel. Daarna hebben ze kort onderzoek gedaan, maar konden niks vinden. Er is elke keer één arts geweest die op het EHBO afdeling werkte. Na een aantal uurtjes werd ik naar huis gestuurd,omdat ze niks konden vinden.
Daarna heeft het ziekenhuis het volgende gefactureerd bij de verzekering: 1 of 2 poliklinie­kbezoeken bij psychische klachten (€189,41). Ik heb nooit een psychische consult gehad van een psycholoog of psychiater. Omdat zij niks konden vinden, werd ik voor gek verklaard. Dit bedrag kan ik tevens ook niet terug vinden in de tarieven overzicht van het ziekenhuis. Ik ben gediscrimineerd, nalatig behandeld en nu ook nog eens bedrogen. Graag wil ik daar klacht over indienen

Ik wil graag in eerste instantie excuses van de ambulance verpleegster en een goede verklaring van de behandelende arts hebben. Mijn vragen zijn tijdens mijn bezoek niet beantwoord, omdat hij geen idee had wat hij aan het doen was. En ik weiger het dubbele factuur te betalen van €189,41 en €141,12. Deze moeten van mijn nota af, omdat ik ten eerste slecht ben behandeld (alsof ik uitschot was), ten tweede slecht behandeld (zowel arts als verpleegkundige hadden geen idee wat ze aan het doen waren) en ten derde is het onterecht.
Een excuses en afwijzing van de nota voldoen. Is het ziekenhuis daartoe niet in staat, dan zal ik ze aanklagen.

So
    Ik kon een klacht plaatsen en heb ik gedaan. Na ruim drie weken sluiten jullie het af. Zonder resultaat. Misschien handig om voortaan niks te beloven, als je het niet kan waarmaken.
    Rijnstate
    Geachte mevrouw, wij verzoeken u vriendelijk om via de gebruikelijke weg contact met ons op te nemen. U kunt ons klachtenbureau bereiken via internet door het formulier in te vullen: http://www.rijnstate.nl/web/Ik-ben-patient/Uw-mening-telt/Klachtmelding/Klachtenformulier-2.htm of door te bellen met 088 - 005 7539.Met vriendelijke groet,
    afdeling Marketing & Communicatie
    Rijnstate

Ook een klacht indienen over Rijnstate?