Klacht Rijnstate: Drain na operatie achter gebleven (SLECHTE ZAAK)

Mariskadulos

Na de operatie van 3 februari 2016 aan me gastric bypass herstel operatie daarvan kwam ik enkele dagen later erachter da ik onder me borst iets voelde en gewoon vast kon pakken en ik er ook last van kreeg, en het toch op een plek zat waar ik niet gerust over ben, en ik in afgelopen jaren al zo veel operaties heb gehad pijn en klachten en ik altijd toch de vertrouwen in jullie heb gehad maar ik al vaker na operaties klachten erbij gekregen en ontstekingen en zelfs door vele herstel en alles ik zelf zonder werk kwam en ook het werk niet meer kon uitvoeren enz en ik ondanks alles er zelf bovenop ben gekomen maar ik met die plek vorige week naar huisarts ben geweest en vrij snel erachteraan een echo moest laten maken en daar op te zien was dat er onder me borst een stuk drain zat wie je ziet en voelt en die verwijderd moet worden wat nu aanstaande woensdag verwijderd word vind dit schandalig en mag gewoon niet gebeuren en waarschijnlijk is dat nog van mijn borstoperatie al jaren dus

ik heb nu al zoveel meegemaakt en slechte na herstel gehad bij diverse operaties en zoveel erbij gekregen en vele ziektewetten gehad en zelfs baan kwijt geraakt enz en nu onlangs wel weer wat gekregen ondanks me eigen wilskracht en ja door alles en nu dat ik door de huisarts weer open gesneden moet worden omdat ik de vertrouwen in de dokter ben verloren omdat dit hele grove fouten zijn en veel meer schade had kunnen komen door dit en ik weer er wond bij moet komen en weer pijn moet lijden voor een fout dus er zou best wel een goede voor al die jaren en nu dit weer een redelijke goede compensatie want betaal me scheel aan ziekenfonds terwijl ik niet normaal loon heb omdat ik door alles ook niet full time baan kan hebben en zo en ik bijna alleen krom lig voor ziekenfonds en dan weer in ziektewet enz zitten omdat ik opeens weer een pijn ofzo krijg en onlangs die operatie van herstel van gastric bypass ook naar boven kwam dat hechtmateriaal allemaal was losgelaten van jaren geleden enz

Rijnstate
    Het spijt ons dat u niet tevreden bent over de behandeling. Ik zie dat u deze klacht niet eerder bij Rijnstate heeft gemeld. U kunt de klacht voorleggen aan onze klachtenfunctionaris. » http://www.rijnstate.nl/web/Ik-ben-patient/Uw-mening-telt/Klachtmelding.htm.

Vriendelijke groet,
    Afdeling Communicatie