Klacht Rijschool 1Basis: Communicatie is echt slecht...

Klachtnummer
# 286823
Gebruiker
A Thomas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3 maanden moeten wachten voor een rijles. Nemen van de 100% alleen 2% hun telefoon op. Toen ik hun een hele dag probeerde te bereiken werd er mij verteld dat ze hun telefoon gewoon op stil hadden gezet.
Wou mijn geld terug maar als dat zou gebeuren zou ik alleen de helft van mijn pakket terug krijgen hun zouden de praktijk examen geld houden.
Had geen keus meer.
Na mijn teleurstelling en woede in te slikken heb ik toch besloten om het toch te proberen... na 3 weken te wachten en te berichten, kreeg ik eindelijk een rijles... hele aardige geduldige instructeur. Na 3 lessen zou ik nog een keer rijden. Om 8 uur sochtends komt niemand opdagen... Ik had contact opgenomen met de rijinstructeur... die gelukkig zijn nummer al had gegegeven. Die gaf aan dat het hoofdkantoor al een week geleden had moeten doorgeven dat de les niet door ging... En dat er voor de komende 4 weken vervanging moest zijn omdat hij dan niet beschikbaar is... Zucht ik weet het gewoon even niet meer...
Ik wil gewoon mijn rijbewijs zo snel mogelijk halen... Hier raak je zo onzeker van... Communicatie met hoofdkantoor is echt slecht...

De oplossing

Ik wil gewoon lessen en mijn rijbewijs halen zonder slechte communicatie. 1 keertje dat er iets gebeurt kan gebeuren we zijn ook maar mens. Maar ik ben vanaf oktober al ingeschreven en alleen maar 3 lessen gehad... Kom op...
Is dat zoveel gevraagd... Mijn hele pakket is al betaald...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rijschool 1Basis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties