Klacht Rijschool 1Basis: Oplichters! Bijna in 1 jaar maar 3 lessen gevolg, manier van lessen niet fijn en de communicatie

Kaoutar

Beste heer/mevrouw,
Ik heb sinds maart een pakket van 30 lessen bij jullie af betaald. Ik heb sinds dien 3 lessen gevolgd bij jullie inclusief proefles. Ik werd steeds maar niet ingeroosterd. Ik heb mijn rij instructeur al meerder malen een bericht gestuurd om te vragen of hij plek voor mij had, ik werd steeds maar genegeerd.
Na een tijd berichtte mijn rij instructeur terug dat hij niet meer lest. Ik heb een nieuwe rij instructeur gekregen. Bij haar heb ik nog maar 2x gelest, en nu ben ik al 4/5 weken niet ingedeeld. Daarnaast vind ik de les die ik van haar krijg niet zo fijn. Ik heb al een paar keer een bericht gestuurd en gebeld maar ik krijg geen reactie terug.

Ondertussen heb ik al een tijd mij theorie binnen en zou ik graag mijn rijbewijs zo snel mogelijk willen halen. Ik heb veel geduld gehad en gehoopt dat ik nog werd ingedeeld. Maar daar komt helemaal niks van. Ik heb bijna een jaar verloren.
Ik ga liever naar een rijschool die wel alle aandacht aan mij besteed om een rijbewijs te halen.Daarom zou ik graag willen stoppen met de rijopleiding.

Graag het geld waarvan ik niet heb gelest geld terug.

Wij vinden dat Rijschool 1Basis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?