Klacht Rijschool 1Basis: Zeer slechte autorijschool

Klachtnummer
# 347634
Gebruiker
Boze moeder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zeer slechte rijschool, geven slecht les zijn tijdens het lessen alleen maar bezig met appen en telefoneren. Komen altijd te laat en doen pas 30 minuten van te voren bij een praktijkexamen leren hoe inparkeren moet. En nadat je je geld betaald heb moet je bidden en smeken voor een auto rijles.

De oplossing

Niet ga niet meer met deze autorijschool in gesprek ze reageren toch niet. Ga Bovag benaderen.



Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rijschool 1Basis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rijschool 1Basis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen