Klacht Rijschool Eindhoven Proficiat: BELAZERD TOT EN MET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

crientje40

Na een aantal mailtjes om informatie in te winnen en telkens meteen netjes reactie van rijschool proficiat besloten om het scooterrijbewijs bij jullie te gaan halen. Netjes factuur overgemaakt. Jullie meteen jullie centjes maar na een week wij nog steeds niks om Theorie te oefenen. Na een aantal mails te versturen waarop jullie opeens geen gehoor meer aan geven en een speurtocht naar een nummer dat wel in gebruik is kunnen we eindelijk starten met de online theorieles. Mail gestuurd met het verzoek om theorie examen aan te vragen ,raad je het al GEEN GEHOOR van jullie kant. Heb jullie een mail gestuurd met het verzoek tot terugbetaling. VOEL MIJ FLINK BELAZERD DOOR JULLIE. € 300.- aan jullie betaald voor NIKS!!!!! Jullie beduvelen volgens mij flink de boel.

Graag bemiddeling om mijn geld terug te krijgen

Wij vinden dat Rijschool Eindhoven Proficiat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Rijschool Haarlem Proficiat
    Beste

Wie is JULLIE????
    Wij zijn Verkeersopleidingen Proficiat HAARLEM.
    U MOET net als wij aangifte doen , tegen degene aan wie U betaald heeft.
    Dat zijn wij NIET wij hebben een bankrekening in NEDERLAND en U heeft betaald aan een bankrekening nummer in Belgie??????
    Als wij u bellen op uw telefoon nummer is dat buiten gebruik.
    Dan is het niet netjes om ons dan onterecht te beschuldigen.
    Wij kunnen dit NIET VOOR U OPLOSSEN, WIJ HEBBEN HIER NIETS MEE TE MAKEN!!!

crientje40
Totaal niks is opgelost. Jullie blijven ontkennen. Als mijn bedrijf al sinds 2017 zoals ik in meerdere reacties lees wordt “ wordt geterroriseerd “ door een oplichting dan heb ik al lang een andere naam enz enz gekozen voor mijn bedrijf. Maar nee jullie blijven gewoon onder deze naam doorgaan. Vraag mij dus af hoe onschuldig jullie zijn.

Ook een klacht indienen over Rijschool Eindhoven Proficiat?