Klacht Rijschool Hus: duur betaalde valse beloftes van rijschool

Lotjevan je leven

Een pakket afgenomen van 30 lessen, theorie cursus en examen, tussentijdse toets en praktijk examen. Voor €1675.- . Al snel andere gepensioneerde rijinstructeur. En doelloos rondjes rijden. Na 18 lessen tussentijdse toets aan gevraagd. Maar kreeg die niet. er werd gezegd dat wanneer ik een slechte tussentijdse toets reed, de examinator een tweede tussentijdse toets kon eisen. tijdens de lessen sliep hij half, en kreeg ik weinig echt les.
Na 26 lessen mag ik tussentijdse toets aanvragen bij rijschool. die beloofde deze aan te vragen. Volgende les weer van eigenaar, en die keurde alles als foutief wat ik deed, als of ik nog helemaal niets had geleerd en tussentijdse toets kon ik voorlopig niet krijgen. Maar mocht wel bijna opnieuw betalen voor meer rijlessen. Ik heb gebeld voor stoppen van pakket en geld teug. Wat ik niet kreeg.
Op brieven die ik schreef kreeg ik geen reactie of leugens als reactie.
Hij beroept op zijn voorwaarde van de rijschool die nergens beschreven staan

Ik wil graag me geld teug van mijn tussentijdse toets, en examen. A €600,- En de borg die ik betaald heb voor mijn theorieboek, die ik allang al ingeleverd heb. A €40,-

Wij vinden dat Rijschool Hus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rijschool Hus?