Klacht Rijschool Ik ben geslaagd: Faalangst examen geboekt niet gekregen

Wendy

Mijn Klacht

In oktober hier begonnen. Ze zouden ons helpen met nog 10 rijlessen en een faalangst examen. In oktober examen aangevraagd. Bij cbr stond duidelijk faalangst maar geen datum al zei de rijschool 4 december. Na 2 weken pushen had de rijschool het aangepast. Het kon niet meer op 4 december maar zou 6 december worden. Prima. Maar tot onze verbazing stond daarbij een gewoon praktijk examen. Vanaf die tijd hem gebeld en berichten gestuurd dat er geen faalangst examen stond. Hij zei dat hij cbr had gebeld, de rayon manager zou zoeken maar elke keer excuses. Tot 2 dagen voor het examen weer aangesproken maar hij garandeerde 100% faalangst examen. Net voor het examen verteld hij doodleuk dat het dus een gewoon examen is. Waarop de paniek er is en alles mis gaat. Savonds contact gehad en uiteraard boos geworden. Hij zou direct een nieuw examen plannen maar....... er gebeurt niets alle berichten worden genegeerd!!

Een faalangst examen betaald die duurder is dan een gewoon examen. Terwijl er nu dus een gewoon examen is gedaan wat gedoemd was te mislukken ook door zijn acties.
Wij hebben al maanden specifiek om dat examen gevraagd door zijn nalatigheid moeten wij nu weer extra rijlessen plannen.

De betaalde kosten van 290 euro terug die wij betaald hebben voor een faalangst examen wat ze niet gehad heeft

Wij vinden dat Rijschool Ik ben geslaagd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Wendy

Ook een klacht indienen over Rijschool Ik ben geslaagd?