Klacht Rijschool Nima: Ik heb 5000,00 euro betaald aan Nima voor rijlessen en hij vroeg steeds meer.

Gabrie_wijngaards@hotmail.com

In 2010 /2011 heb ik 5000,00 euro betaald aan rijschool Nima voor rijlessen, hij zat elke keer te telefoneren of te smssen ondermijn rijlessen, vertelde mij dat het goed ging. Ik ben opgeweest theorie en praktijk ging goed maar ik moest de kosten van de theorie en praktijk diploma zelf betalen, hij vroeg mijn ouders zelf om 200.00 euro extra omdat hij geld tekort kwam omdat er nog 4 andere mensen op moesten voor examen. Mijn ouders zouden dat terug krijgen zodra er weer geld was. Ik heb mijn therorie gehaald en mijn tussentijdse toets ook maar bij mijn examen kreeg te horen dat ik met mijn handicap nooit mijn rijbewijs kon halen(ik heb ADHD,licht autisme en licht verstandelijk beperkt) Ik heb nu nog steeds geen rijbewijs en dat komt door Aly (rijschool Nima) omdat ik niet echt les kreeg omdat hij onder het rijden continu aan zijn telefoon zat, alles wat fout ging coriseerde hij niet. Nu ben ik aan het sparen voor nieuwe lessen. maar kan fluiten naar mijn geld en die van mijn ouders.

Ik zou graag mijn geld en die van mijn ouders terug krijgen zodat ik bij een andere rijschool kan gaan lessen want ik weet dat ik het kan en ik wil gewoon een eerlijke kans hebben voor mijn rijbewijs.

Wij vinden dat Rijschool Nima hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?