Klacht Rijschool pluim: Geen rijexamen

Klachtnummer
# 139701
Gebruiker
Anne
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na het zakken voor mijn eerste rijexamen heb ik geld over gemaakt voor een 2e examen.
Dit is vervolgens nooit aangevraagd. Wanneer ik er naar vroeg kreeg ik het antwoord dat het gewoon lang duurde vanuit het CBR. Ik heb toen zelf het CBR gebeld en kreeg te horen dat er geen aanvraag was geplaatst. Daarna heb ik de rijschool meerdere malen gebeld over een periode van 4 maanden en geen reactie meer gekregen.

Gewenste oplossing

Ik zou graag het bedrag van 210 euro terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rijschool pluim hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rijschool pluim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen