Klacht Rijschool-RSB: NOOIT VOOR RSB KIEZEN. HIJ KOMT ZIJN AFSPRAKEN NIET NA!

sad Niet opgelost
Fazli

Let op RSB komt zijn afspraken nooit na, zodra hij het geld heeft ontvangen komt hij geen enkele afspraak meer na. Hij zegt zelfs 1 uur voor het examen de examen af. Ook geeft hij niet door dat een rijles niet door gaat, maar hij komt gewoon niet opdagen. KIES NIET VOOR RSB.. Wij zitten nu al bij hem 1,5 jaar en hebben nog steeds geen praktijk examen gehad. omdat hij die afzegt. (gelijk aan weggegooid geld)

Rijschool-RSB is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Fazli
    Rijschool RSB: Ik ben hier dieper op in gegaan. Meneer lijkt de grootste oplichter. Ik heb meerdere slchtoffers besproken. Hij verzoekt ons om de klacht weg te halen maar nog heeft hij het lef om zijn afspraak niet na te komen. Wij hebben gelukkig een contract, meerdere mail en whatsapp berichten van hem die wij nooot hebben verwijderd. Wij zullen het hier niet bij laten. Rijschool RSB die beheert word door een oude heer is de grootste oplichter! Wij eisen al onzs geld terug en anders komt er misschien wel een tv-programma bij kijken.

Fazli
Niks dhr. Komt niet met oplossingen alleen met het feit dat we de klacht moeten annuleren. Wij eisen het volledige bedrag terug. Ik ben hier dieper op in gegaan. Meneer lijkt de grootste oplichter. Ik heb meerdere slchtoffers besproken. Hij verzoekt ons om de klacht weg te halen maar nog heeft hij het lef om zijn afspraak niet na te komen. Wij hebben gelukkig een contract, meerdere mail en whatsapp berichten van hem die wij nooot hebben verwijderd. Wij zullen het hier niet bij laten. Rijschool RSB die beheert word door een oude heer is de grootste oplichter! Wij eisen al onzs geld terug en anders komt er misschien wel een tv-programma bij kijken.

Ook een klacht indienen over Rijschool-RSB?