Klacht Rijschool-RSB: Slechte behandeling qua planning

Klachtnummer
# 55736
Gebruiker
Maartje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Rond september 2013 via Groupon een aanbieding gekocht voor een auto rijlespakket van 16 lessen, theorieexamen en praktijkexamen voor €400,-. Dit pakket kon ik verzilveren bij rijschool RSB. Sinds eind oktober ben ik daar begonnen met lessen maar nu een half jaar later heb ik pas 10 lessen gehad. Eind februari heb ik mijn laatste rijles gehad en toen na meerdere malen smsen, bellen werd gezegd dat ik de volgende dag iets zou horen maar niks en ik vandaag te horen gekregen dat 5 mei mijn volgende les pas zal zijn.

Ik heb helemaal geen vertrouwen meer in dit bedrijf want met een juiste oplossing komen ze niet.

De oplossing

Een passende vergoeding zodat ik elders mijn rijlessen kan vervolgen en daar ook mijn theorie- en praktijkexamen kan halen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rijschool-RSB is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rijschool-RSB?