Klacht Rijschool Step By Step: Nalatigheid betaling

Klachtnummer
# 94570
Gebruiker
msilver
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb rijles gehad bij rijschool
Step By Step. Helaas is het me heel slecht bevallen. Zij hebben zich niet aan
gemaakte afspraken gehouden en gelogen over het feit dat ze mijn tussentijdse
toets en examen zouden hebben aangevraagd (tot 3 keer toe). Ik ben gestopt
met lessen bij deze rijschool, maar ik had al wel het volledige bedrag van
mijn pakket betaald. De rijschool heeft toegezegd mij het resterende bedrag
terug te betalen, dat hebben ze tot op heden nog niet gedaan. Dit is al sinds januari 2014 aan de gang. Ze hebben zelfs nog voorgesteld het bedrag met een betalingsregeling in termijnen te betalen, maar zich niet aan die afspraak gehouden nadat ik ermee akkoord ben gegaan. Het is inmiddels een jaar geleden sinds het eerste betalingsverzoek (29-01-2014)

De oplossing

Volledige terugbetaling van het verschuldigde bedrag, inclusief de gemaakte kosten voor het verzenden van aangetekende brieven en wettelijke rente.

of

Betaling van de rekening van de rijschool waar ik mijn lessen heb voortgezet na beëindiging van mijn lessen bij Step By Step.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rijschool Step By Step?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen