Klacht Rijswijk Wonen: Onveilige situatie en onacceptabele afwerking

sad Niet opgelost
M&M

Rijswijk Wonen heeft bij 4 flats in Rijswijk de geisers verwijderd in de woningen en een ander warmwater systeem geplaatst. Er waren info avonden over de verwachte werkzaamheden maar er is nooit duidelijk gemaakt aan de bewoners hoe de keuken, in dit geval, er precies uit zou komen te zien. Vragen en opmerkingen van bewoners betreffende de hieruit voortvloeiende herstelwerkzaamheden en kosten werden op de bijeenkomsten afgewimpeld en bewoners werd snel de mond gesnoerd. Alles zou wel meevallen en keurig worden gedaan.
Aangezien iedere woning een ander keuken heeft is dit dus per woning verschillend opgelost.
Nu gaat het om de woning van mijn moeder wiens keuken er voor die tijd onberispelijk uitzag. Nu is er een gat gemaakt vanaf de galerij en lopen de leidingen langs het plafond en naar beneden tot de kraan waarbij de warmwaterleiding die gloeiend heet wordt open en bloot ligt en echt vlakbij de knop van de kraan zit en waar je je aan verbrand.
Een mail hierover gestuurd naar Rijswijk Wonen met foto's. Teruggebeld door hen maar er komt geen oplossing.

De warmwater leiding moet worden weggewerkt zodat er een veilige situatie ontstaat en de muur die hierdoor beschadigd is moet hersteld worden.

M&M
    Tot nu nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Al 2 keer gebeld maar wordt niet teruggebeld door de betreffende meneer.

Zijn nog in gesprek.

Ook een klacht indienen over Rijswijk Wonen?