Klacht Rijwielhandel alkmaar: Display E-Bike GianTwis Go Double valt steeds uit.

Klachtnummer
# 6648
Gebruiker
N. Glas-Wolters
Datum
0 reacties

Details

Klacht

E-Bike gekocht 27-09-2011, 1 jaar oud. Ook kreeg ik 1 jaar garantie. Vanaf het begin heeft de fietsdealer volgens hem er alles aan gedaan maar hij is nog niet goed. Nog steeds hetzelfde euvel. Ik vertrouw deze man ook niet. Volgens menigeen is hij dhr. Robbas een sjaggeraar en als hij vernieuwing beloofd gebruikt hij het materiaal van oudere fietsen. De laatste keer begon hij te schelden en tieren, of het mijn schuld was. Ik wil alleen een E-Bike die het goed doed.Het is geen broodje kaas. In onze vakantie naar een andere dealer geweest en die denkt aan een kortsluiting in het frame. Dit heb ik tegen hem gezegt maar zal wel een dure klus zijn. Bij het weer brengen van de E-Bike gisteren begon hij aan de bedradingen die hij de vorige keer vernieuwd heeft volgens hem. IK geloof niet meer wat hij vernieuwd heeft. Voor hoeveel weken staat de E-Bike nu weer bij de dealer? Ik baal hiervan. Laat hij de fabriek bellen om terug name. Dit heb ik voor gesteld maar gaat daar niet op in. Nu is het juli en heb alleen maar ellende van zo'n dure aankoop. Wat kan ik doen en kunt u helpen? Hij is slim en wacht tot de garantie is afgelopen.
gr. N. Glas-Wolters

Gewenste oplossing

Oplossing: Fiets naar de Fabrikant, een nieuwe fiets terug of een andere dealer na laten kijken op rekening van dhr. Robbas.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rijwielhandel alkmaar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rijwielhandel alkmaar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen