Klacht Rijwielshop holland spoor: Verkeerde fietsketting verkocht

Klachtnummer
# 23915
Gebruiker
Kaj
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn ketting is onderweg gebroken. Op weg naar huis is mijn huisgenoot langs de rijwielshop gegaan met mijn fiets en de kapotte ketting. Een medewerker van de rijwielshop heeft een vervangende ketting uit het rek gepakt en deze hebben we thuis op de fiets gezet. Het bleek dat de ketting niet de goede maat had voor de tandwielen van mijn fiets. Ik ben met de bon terug gegaan naar de fietsenwinkel om de ketting te ruilen. Dit was volgens de rijwielhandelaar niet mogelijk aangezien de verpakking van de ketting inmiddels niet meer in ons bezit is.

De oplossing

Ik zou graag het aankoop bedrag van de niet passende ketting die op advies van de rijwielshop is aangekocht terug willen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rijwielshop holland spoor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rijwielshop holland spoor?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen