Klacht Riks Verzekeringen : waarom doe RIKS niet voor mij!!!!!

Jamie lee

Ik heb woensdag een ongeluk gehad,Riks al 7 x gebeld,en nog steeds hebben ze geen actie ondernomen,er zal een expert komen maar de garage heeft voor niets zitten wachten.....weer gebeld maar ik krijg steeds het verhaal we gaan er mee bezig.......maar doe niets!!!!!!!!! dan hoor ik vrijdag ineens dat ik met mijn all riks verzekering de eerste 500!! euro moet betalen terwijl in de papieren staat 150!!! ik heb een idee dat ik dat ik aardig bedonderd wordt!!! en ze doen niets voor me!!!!!

Dat er wat mee gedaan wordt,maandag wordt het 6 dagen!!!! dat ik zit te wachten op een telefoontje van RIKS in Nieuwegein!!!! en is het moeilijk voor mij om zo lang zonder auto te zitten,omdat ik onregelmatige diensten heb in de gehandicapten zorg.....en waarom wordt er niks!!! meegedaan...ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd met steeds een ander verhaal....

Wij vinden dat Riks Verzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Riks Verzekeringen ?